Start Resor Oslo Besök Brasilien Fritid Högtider Philippa Allmänt

Äntligen helg

I helgen ska vi ta det så lugnt det bara går! Har fortfarande inte riktigt hämtat oss från Stockholmsturen... Om vädret tillåter kanske vi hittar på något skoj utomhus, annars ligger vi nog bara i soffan och glor på tv! Underbart ju! På söndag ska vi i alla fall se på Friidrotts VM på TV4. Ser fram emot åtminstone några nya världsrekord.

I dag är det sol men lite kallt i Oslo. Det är höst i luften. Tankarna går till första dagen i skolan, raggsockor, tweedkjolar, nya lackskor och pyssel från Panduro. Promenader i skogen med gula löv på marken. Towe saknar Biogeo lite grann... Snart är det dags att återigen plocka fram alla stickade tröjor och beställa nya halsdukar från Johanna ;)

Tipsar om bloglovin.com där man kan hitta alla världens bloggar och premunera på dem man gillar som en liten tidning. Perfekt att ha ett par stycken i en trevlig blandning av mode, mat, resor, inredning, livåskådning, folk man känner och helt anonyma. Blir som en ny tidning varje dag!

Mina favoriter är: Mango, Foki, SMÄM, Green Wedding Shoes, Sweetholycrap, Sweetnothing, A pair of black wedges, Bohemica, Stylesighting, Room & Service, Husmusen.

Vissa för att bilderna ofta är fina, andra för at de som skriver ofta skriver roliga saker eller för att de ger en trevlig känsla. Sen läser jag några bloggar av folk jag faktiskt känner... Regina, Camilla, Agnes, Emma, Sara, Nathalie, Lina.

Man kan bl.a. prenumerera på oss där... ;) ;)

Ut i solen ni som inte jobbar! Resten önskar jag en trevlig avslutning på jobbveckan!

Kram
//Towe

Kommentarer
Postat av: Nattis

Oj, så du håller lite koll på vår bdb :) Det var roligt att läsa. Den kommer snart att uppdateras med bilder från norrland, vi är just nu på semester hos min moster. Hoppas ni haft en bra helg! KRAM

2009-08-23 @ 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0