Start Resor Oslo Besök Brasilien Fritid Högtider Philippa Allmänt

"Träning"

Idag var jag på en 45-minuters raskpromenad. Min nya kvällsaktivitet... :)

Läste i min bröllopstidning om tips för att komma iform (till bröllopet men jag använder de nu allmänt). Det främsta tipset var att man skulle gå en rask promenad varje dag på ca 45 minuter. Det låter bra för mig som är ganska lat.

Syster har inspirerat mig, hon är så duktig som tränar och tar hand om sig. Ska också försöka med det, promenad kan vara en bra början för någon som är så otränad som jag...

Gick ganska snabbt så jag fick upp pulsen och bildade lite svett. Känns väldigt skönt nu när man sitter nyduschad i soffan och väntar på att maten ska bli klar!

I morgon ska Micke ut på golfbanan för första gången i år. Det är med jobbet, de har en Golf & poker-kväll. Låter jätteskoj! Det blir nog roligt. Vi ska försöka komma igång på allvar med golfen ganska snart. Planerar att åtminstone golfa två gånger i veckan, på onsdagar efter jobbet och på söndagar. 

(Kameran verkar vara på väg, tror de på Victoria Station ska skicka den med posten!)

Kram
//Towe


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej "brevis" :) Vad kul med golf! Jag har precis tagit grönt kort så jag försöker också träna så fort det finns tid.. Läste att ni ska gifta er! GRATTIS! Kul att du uppdaterar så mycket, jag kikar in med jämna mellanrum:) Kramar

2009-06-09 @ 23:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0