Start Resor Oslo Besök Brasilien Fritid Högtider Philippa Allmänt

Lucka 2: Dessa bloggar följer vi

Towe:
Jag följer en hel del bloggar via bloglovin. Har dålig kolla på blogg-adresser så det pasar bra att prenumerara på inläggen via bloglovin. Har delat upp dem i kategorier: Mode, inspiration, humor, mat, miljö, foto/konst, skönhet och vänner. De jag gillar allra mest just nu är: Spiderchick, Smäm, My milk toof, Lindas sminkblogg och Agnes underland. Annars har jag länkat till mina vänners bloggar längst ned i menyn till höger.


Printscreen från bloglovin.

Micke:
Jag följer mest Twitter. Bland annat Steffo Törnquist och ESPN_collageFB.


Printscreen från twitter.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ååå vad glad jag blir!

2010-12-02 @ 22:23:16
URL: http://agnesunderland.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0