Start Resor Oslo Besök Brasilien Fritid Högtider Philippa Allmänt

Lucka 7: Min bästa vän

Har inte hunnit prata med Micke om detta inlägger än, så det får bli bara från mig (Towe). Kanske uppdaterar det lite senare...

Har inte överdrivet med lösa bekantskaper och halvbra vänner som jag umgås med. De vänner jag har anser jag är bra vänner som jag litar på och som jag verkligen tycker om. Träffar dem inte så ofta (spesiellt inte nu när jag bor i Norge) men tänker på dem hela tiden. Har två allra allra allra bästa vänner. Min man och min syster. Begge två är personer som känner mig otroligt väl och som jag inte skulle klara mig utan. Eftersom halva denna blogg är om min man så tar jag och berättar lite mer om min syster istället.

Min syster är den mest fantastiska person på denna planet. Hon tänker alltid på andra och vill alltid att alla andra ska ha det så bra som möjligt. Hon är sosial och trevlig och det är supersvårt att inte gilla henne. Hon är totalt tvärtemot hur jag är! :) Vi är otroligt olika till sättet min syster och jag. Men vi är skrämmande lika på vissa punkter. Vi skrattar exakt likadant; låter likadant och skakar likadant på axlarna. Vissa tycker att vi är lika till utseendet också, men det tycker inte vi... Min syster kan jag prata om allt med, hon lyssnar otroligt bra och kommer med så bra åsikter! Hon är det jag saknar mest med Sverige.


Min syster är den bästa i världen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Min syster är den bästa i världen. Jag älskar dig Towe!

2010-12-07 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0