Start Resor Oslo Besök Brasilien Fritid Högtider Philippa Allmänt

Underbara helg


I helgen var mamma K på besök tillsammans med en vännina. Vi grillade, solade på bryggan, åt på uteservering, lyssnade på musikkfest Oslo och hade det mycket trevligt. Vädret har varit perfekt och helgen har känts lång som en vecka. Perfekt!

Micke har haft sommarfest med jobbet och dömt i Trondheim, så jag tror inte att hans helg har varit lika rofull som min... Nu är det ialla fall en ny vecka och vi hoppas att det fina vädret håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh vilken fin uteservering med tillsynes god mat! Dit vill jag också gå när jag kommer på besök ;) jag beställer fint väder också.

2010-06-07 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0