Start Resor Oslo Besök Brasilien Fritid Högtider Philippa Allmänt

Passiv uppdatering

Vi har den senaste tiden varit dåliga på att uppdatera denna blogg men vi ber våra trogna läsare att hålla ut till efter helgen då vi kan rapportera om julbord, hockeymatch, uteliv och nattåg från den svenska huvudstaden. Tills dess kan vi bjuda på en bild på vår fantastiskt goda vegetariska lasagne när den gräddas i ugnen.



Vi har i tillägg redan julpyntat men då det är politiskt inkorrekt att göra det i november kommer bilder på det nästa vecka när vi kommit in i julmånaden. Även årgångsglöggen är provsmakad. Årets smak, blåbär, är god men sämre än förra året.

Kommentarer
Postat av: Lina

Super, vi kommer och hälsar på i jul! Hoppas ni får det bra i Stockholm. Jag funderade på att komma upp i helgen men jag tror jag hoppar över det ändå, vi får ses i jul då det säkert finns mer tid.



Ser fram emot bilderna på julpyntet!



Tack för kommentaren i min blogg :-)



Kram!

2008-11-25 @ 21:40:33
URL: http://www.igelsnigel.se
Postat av: lillasyster Johanna

Vi pyntade för flera veckor sen ;)

2008-11-27 @ 13:50:24
Postat av: Towe

Till lillasyster, du är undantagen den regeln i år, du har en giltlig ursäkt. Puss

2008-11-27 @ 15:54:23
Postat av: lillasyster Johanna

Vilken tur för mig! :)

2008-12-01 @ 19:06:07
Postat av: lillasyster Johanna

Vad händer med uppdateringen??

2008-12-03 @ 18:10:31
Postat av: Karin

hej.nu väntar jag bara på mer info om uteliv,nattåg,julpynt och allt annat kul man kan göra i Oslo med omnäjd.Kramar Karin

2008-12-10 @ 22:43:16
Postat av: Camilla

Hej Towe! Hittade hit för någon månad sen efter att ha sett adressen på Facebook. Så du har flyttat till Norge alltså... Vilken grej:) Är det under en begränsad tid eller permanent? Jag måste få en adress! Insåg att jag inte hade någon färsk adress till dig när jag satt och skrev julkort. Jag får skicka en liten julhälsning här istället så får jag hoppas att du har gett mig adressen till nästa gång jag känner för att posta något :) God Jul och Gott Nytt År!! Kram kram

2008-12-11 @ 01:27:50
URL: http://hypotenusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0