Start Resor Oslo Besök Brasilien Fritid Högtider Philippa Allmänt

Fågelungar


Gässen som bor vid vår strand har fått bebisar. Massor av söta dunbollar som springer runt och piper. Det är 3 eller 4 familjer som kommer och dricker av färskvattnet som rinner ned från åsen. De springer ganska snabbt så det var svårt att fånga dem på bild. Ska se om jag lyckas bättre någon annan dag!

I helgen ska vi ut på resor både Micke och jag. Vi delar på oss, jag tar Stockholm och Micke Nybro. Min resa är bestämd sedan länge, ska umgås med bästa syster och mor samt se SATC2. Micke ska på Isoldes dop och träffa familjen. Vi får se vem som får ta med kameran och om det blir några bilder :)

Kram
//towe

Kommentarer
Postat av: Johanna

THE BIG EVENT!!!! I morgon smäller det :)

2010-05-27 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0