Start Resor Oslo Besök Brasilien Fritid Högtider Philippa Allmänt

Händelserik vecka

Denna veckan har varit händelserik. I måndags var jag ute själv för första gången. Det var svårt att lämna Philippa hemma och det kom några tårar. Från mig. Hon brydde sig inte :) Hon och pappa hade det bra fram till maten tog slut, vi har nu lärt oss att jag måste pumpa ut mycket mer mjölk när jag går ut. I tisdags var Philippa och jag och hälsade på jobbet. Det var kul att visa upp den vackra dottern. I går var vi och hälsade på Hanne och Olav. Idag har vi båda varit lite trötta och mest tagit det lugnt efter en telefon-promenad med moster och kusinen i Farsta.
Tuff Philippa åker tåg för första gången för att hälsa på kompisen Olav.

Kommentarer
Postat av: Moster Johanna

Vilken spännande vecka ni har haft! Och de är ju bara torsdag ;) stor kram till hela familjen!!

2012-02-23 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0